Vi söker kundservicemedarbetare

Vi växer så det knakar och söker nu efter ytterligare en person till kontoret. Huvudsakliga arbetsuppgifter blir att sköta all inkommande kommunikation, per telefon och e-post. Ta emot felanmälningar, svara på frågor samt lösa små och stora problem. Du kommer även att bli en resurs i vår reception och vara ett av företagets ansikten utåt.

Vi ser att du är en duktig kommunikatör, både muntligt och skriftligt. Datavana och en hög servicenivå är ett krav. Du kommer ha mycket kontakt med människor, både hyresgäster och vår personal, så social kompetens och en problemlösande inställning värderar vi högt.

Tjänstens omfattning är i utgångsläget heltid, måndag-fredag under kontorstid. Deltid går att lösa, men måndag-fredag är grundläggande. Avtalsenlig lön, kollektivavtalad pension och ett gäng trevliga arbetskamrater erbjuds.

Skicka frågor eller din ansökan till diana.emerentz@behrn.se senast 30/11.